Dag 03 - Mina föräldrar

2011-03-13 12:13:54 / 0 kommentarer Kommentera inlägget?..


Privat, privat. Kan säga så mycket som att min mamma och hennes familj flydde från kriget i Libanon och kom hit. Hon hatade det, men idag säger hon att hon inte skulle kunna tänka sig att flytta tillbaka. Roligt, egentligen. Hon fyllde 41 i december. 

Min pappa föddes i Turkiet (vi är inte turkar) och han kom också tillsammans med sin familj till Sverige. Men han säger att han skulle kunna tänka sig att flytta dit om vi syrianer/assyrier får tillbaka vår del. H

Idag har mina föräldrar varit skilda i kanske 7-8 år. Om jag räknat rätt, haha. Så jag och mina syskon bor som sagt hos min mamma här i Jakobsberg, men träffar våran pappa under helger.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Kvinna, 20 år. Bosatt i Jakobsberg.

I min blogg får ni ta del av min vardag, min störta besatthet - skor. + mode och skönhet!